Měl jsem oktávku 1,9 s takovým nájezdem 👍
Mobilní příspěvek od kocka1963
Asi budu potřebovat nový vůz🙀🙀🤦🤫😁
Komentáře
Tohle je starej dobrej Scénic,kterýmu doma říkáme pane Mopadži😸
to se ti zdá hodně? takový auta teprve kupuju až když to má najeto min 350 tisíc
Já mám na Volvíkovi 410 tisíc a vrní jak zamlada
já měnil před třema měsícema,motor dobrej,ale kastle mi upadla už mi ji nechtěli protáhnout na technické
To já jen tak laškoval s tím novým vozem,pana Mopadžiho bych nikdy nevyměnil. Vždyť jsme spolu tolik prožili......💖💘😺.
To jsou všechno starý dobrý werky. Dobrá auta už byla vyrobena.
Dneska to furt piští, bliká, že něco jde, pak zase že to nejde, chyba tam a tůdle, brzdí to když nechceš,
pereš se s volantem atd.
Manželka má Dustera a s tím jezdím nejraději a můj mazel Samík z 1982 je ještě lepší, poctivej karburátorovej motor.
ano,u moderního auta,se nemusíš o nic starat.Nabourá úplně samo
Twl mě se tam nedávno objevila hláška "zkontrolujte jízdu do kopce". Tak sem zastavil a na místě přemýšlel, jak to provést a nic normálního mě nenapadlo. Jedině vystoupit z auta a ujetou trasu projít. To sem mohl udělat hned a nemusel si sebou brát chytré auto.
Dustra jsem pořídil vloni. Sice je to holota rumunská ale v blátě a na sněhu super.
Ahoj, dělám pro Alllianz. máme celkem slušné slevy na pov i hav. tak kdyby jste chtěl někdo kalkulaci rád Vám to přepočítám. Hezké svátky všem lovcům
OBI
Mě se stalo něco podobnýho s navigací. Na lesní cestě na mě začala řvát "otočte vůz,otočte vůz,jako kdyby nevěděla že ta polňačka je široká sotva dva metry.🤦🤦🤦🙀
Ty Rumuni to dělaj schválně.
Ale jinak to jezdí cestou necestou, polem nepolem.
......polem ,nepolem se svým malotraktorem......🚜🚜😎
I mě se Dastr líbí,i když se o něm říká že je to Čaušeskovo pomsta🙂
Čaučeskova pomsta s podvozkem z Nisana a motorem z Renolta. Je to takové typické Euroauto.
Jo jezdí. 4*4 jsem potřeboval jen jednou. Jinak si se všim poradí jen předek. Vysoký podvozek także jen tak neuvázne.
Upřímně se mi do rumuna nechtělo. Měl jsem služební áro a byla to plečka po cca 10 tisících z toho začaly padat šrouby. Ale dal jsem jim s dastrem poslední šanci.🤷
Zapínám to na polňačkách v bahně. Ale štve mě, že jezdím nakřivo jako 1200 trojka, protože to má lehký zadek. Škoda 1203 dělala taky 4 stopy a navíc jako bonus v zatáčce o metr uskočila po větru.
Kocoure, Dachny se neboj. Ta dvojková už to má vychytaný, nikde nic nedrnčí, servis za pusu a fakt to projede hodně.
Mám hrůzu z té hromady čidel co tam teď je. Motor mám sice diesel, takže by to mohlo něco vydržet, ale když nějaké čidlo zavelí stop, tak to stejně nepojede.
1203 jsem měl jako obytňák. Trnavskou. Tam jsi musel být automechanik. Když jsi jí porozuměl potom jela.🤣 A to řazení. Klackem se mávalo na všechny strany.
Při každém nájezdu do zatáčky to vypadalo, že skončí ve škarpě. Hrůza a děs v přímém přenosu
Ano 1203 jsme měli jako lyžařský oddíl. " Ideal" auto do hor Jezdili jsme tím na závody , 2 dospělí a
4 děti.
Jako správní parchanti jsme se těšili až zase budeme ve škarpě. Jednou jsme šli i na boudu,
naštěstí bylo hodně sněhu. Uvnitř se vše pomíchalo, děti, lyže, buchty, skleněné termosky chrastily, batohy na hlavách.
A nikomu se nic nestalo, vedoucí byli zelení a my z toho měli prdel. To bylo v cca 1983
jj 1203 byla tzv. poslední rána americkému imperializmu
Rozhodně to byl takový adrenalinový van, zvláště to řazení šroubovákem při prakticky permanentně vysypané almaře
Pro pohřební služby se 1203 dělala s redukční převodovkou, kvůli smutečním průvodům.
Takovou dneska mít, tak je člověk za vodou. Co vím, dochovaly se asi 3
Ta co jsem měl já byla původně sanitka. Ještě z ní mám někde ty nosítka. Jezdil jsem vším možnym ale tohle bylo fakt peklo. Dobrá byla 1203 valník.
S 1203kou sem tu čest neměl, ale ona ávie s klackem pod volantem byl taky dobrej zázitek... 🙈😁 jel sem s ní jen občas, dělal sem tomu servis a občas sem ty kluky obdivoval že s tím dokážou jezdit celej den...
1203 se rotebrala,složila,půl koleček zbylejch dílů se dal bokem a furt to jelo Podlahou se dala sledovat kvalita vozovky,rachotilo,to,vybrovalo to.řítilo se s kopce klidně i šedesátkou a brzdy byly na heslo abys dosáhl stejného adrenalinu při jízdě,musíš jet aspoň dvoustovkou
Jezdil jsem s1203 kou se sanitou s majákem. V létě to bylo peklo. Taky se mi stávalo že jsem stál v kopci,pacienta s doktorem vzadu,a já zvedlej dekl od motoru a chladil vodou s flašky čerpadlo
aby začlo dávat benzín. V zatáčkách se muselo dávat bacha, protože někdy uskočila o pořádej kus. Když byla plně naložená doktorským vercajkem plus doktor s pacientem kroutila se v sebemenší zatáčce jak žížala. No a brzdy hamba mluvit. Na co se opravdu hodila byl ten pohřebák,kde šel zařadit funebrmarškvalt,aby se pozůstalí moc nezadejchali . No ale jinak docela dobrý auto. To ale proto že prostě jiný dodávky nebyly. Snad jedině Barkas nebo Žuk. Ale to už je kapitola sama o sobě.🫣🤫😁🤔😸
Se Žukem 4x4 jsme jezdili do lesa. Přiznám se, že jsem nedávno koukal, jestli nejde za rozumnej peníz sehnat. To by byl retro obytňák
Jó číčo, 300.000 nejni na diesel mnoho.
Jen se divím, že toliko negativa na 1203?
V horku, za deště, za mrazu na ledě i v sněhové vánici, vždy spolehlivě jsme dorazili, kam bylo třeba.
Žuk to byl dříč, toliko šrotu, co jsem s ním navozil a ještě jsem ho prodal dalšímu zájemci - vozil tím materiál na stavbu. Jen to trochu více žralo.
Kolego Kočko, moje Karkulka má ještě o 180tis. km více, a stále se s ní drápu polňačkama na hledačky
Už má po těch letech a kilometrech mnoho mušek i much, ale pořád mám to auto rád....
Pepo, dobrej nájezd, snese více neboj
JackWhite: myslím že tam má Pepa benál 1,6 16V
Jinak dvanáctkutrojku (jak to říkával synovec když byl malej ) jsme taky měli Ale to už je drahně let Dovolená v Yugoslávii v 1984 atd Moooc příhod
Jsem rád, že štafeta jede dál 😃👏
Joj to jsem nemyslel že tu vznikne taková debata. Já vím že 300 tis. není hodně,jen jsem chtěl prostě zdokumentovat to zarovnanný číslíčko na počítadle. Jo a Peťa má pravdu mám káru v benzínu. Nový kupovat nebudu,neb bych z něj udělal sirotka,tak to se mnou musí pan Mopadži nějak doklepat.
1203 ku jsem nijak hanit nechtěl,spousta lidí si ji předělalo na supr karavan a nedají na ni dopustit,ale já s ní zrovna pozitivní zkušenosti nemám. Určitě jsme vyrobili mnohem povedenější auta. Možná mě budete kamenovat ,ale mám dobrý vzpomínky na svoje první auto který jsem zdědil po otci.Byla to Škoda 1000 MB-legendární embéčko. To se myslím povedlo mnohem líp 🤔😸
Měl jsem 110MB, koupil jsem ji krátce po revoluci za 6000. Měla najeto asi 50tis. km a jezdila výýýýtečně.
Vlastně ani nevím, proč jsem si ji nenechal v garáži jako leštěnku....
Já měl dvě starý Oktávky a když jsem po nich koupil Škodu hundrt, tak jsem seznal, že to byl od Škodovky krok zpět.
Hučela, netopila, byla uskákaná a neměla kufr. Pojezdil jsem s ní čtyři roky a zařekl se, že Škodovka už nesmí do baráku. A toho se do dnes držím. Následovala řada Žigulíků, Toyota Carina, Peugeot 505, Nissan Primera, Ford Mondeo a mezi tím samostatná kapitola ARO 10,4 (to nebylo auto, ale životní styl ).
Teď mám osm let Volvo XC70 a doufám že bude ještě alespoň dvacet let jezdit, alébrž je BÓŽÍ
Já začínal na bleděmodré Š100. Přidělal jsem tak kazeťák a ten hrál pomalu nebo rychle podle
rychlosti, no halt mi bylo 18 let a přidělal jsem to na blbé dráty.
Ale jinak spokojenost, žralo to víc vody než benzínu( prasklý chladič) ale kus drátu a kombinačky spravili úplně vše.
Ano Cémo Ještě 700 litrů, a je to tam, pojede vod nuly
Na benzíňák dobrej nájezd, mám š-octavku 1 a zatím cca 178.000 a vzhledem ke stáří vozu a řidiče těch 300-íc už neujedu.
Blahopřeji k 300 000 km.
AG
Děkuji za blahopřání. A to vše pouze s dvanácti d. nehodami a celkovou ztrátou dvaceti bodu. No ,málem jsem se dvakrát vybodoval, ještě že každej rok 4b vracejí.🙀🙀😁
12 dopravních nehod ?! To seš dobrej pirát 😁😀 Já za 40 let ježdění 1 nezaviněnou lehoučkou nehodu, za mnou Polák nedobrzdil a tuknul mi do tažného a jednou sem sejmul dvě srnky v devadesátce. To se kupovaly oba blatníky na 120ku a všechny 4 světla,ještě za komančů...🙈😁
Vendo,to seš dobrej, já toho na kontě zas tolik nemám,malinko jsem to přehnal,ale že jsem z bodama na štíru převážně za pásy a rychlost je bohužel pravda. Ale pirát to zrovna nééé.Ani jako člen pětikolky.😁😁
https://images.app.goo.gl/KuUYsw21pGLwPZ6h7
Přidat příspěvek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na tomto webu účet, zaregistrujte se.