50 týden

10 krejcar,přezka,lotové závaží,kobo,límcovka,klíček.

Konečně po 14 dnech proražena smůla na Ag.Ale byl to boj.Magor dal Poldu po hodině hledání a jelikož splnil plán ,chtěl jet domů.Ukecal jsem ho ještě na pár koleček po poli a nakonec se zadařilo.

1 Kobo docela exotický nález ve středních Čechách,dle Pilota a Meldy na onom políčku zcela běžná záležitost.

Díky Pilotovi a Meldovi za dnešní testování detektorů.Meldovi ale nezávidím cestu domů.Dalo se v autě dýchat? :-) Ale bylo vidět že to fakt přináší štěstí.

Zdraví mambo.61

29 hlasů
29 hlasů
Lovec oceňuje

Komentáře

Asi tam omylem seskočili alžírský výsadkáři. Akorát že nemaj letectvo a parašutisty, tak nevim, jestli to je možný.

Hlava děravá :,-(
Límcovka IP......instrukční prapor.
Instrukční prapor vznikl v Milovicích 1.10.1928 a nahradil dosavadní II. prapor pěšího pluku 28, který do té doby vykonával funkci instrukční jednotky u Pěchotního učiliště. Úkolem instrukčního praporu jako školní jednotky bylo podílet se na praktické přípravě velitelů pěchoty a zároveň zkoušet novou výzbroj a metody boje. Při svém vzniku se instrukční prapor skládal ze dvou pěších rot (1. a 2.), cyklistické roty (3.), kulometné roty (4.), technické roty (tvořené zákopnickou četou a spojovací četou) a náhradní roty. V roce 1933 prapor získal pomocnou četu. Od 1.10.1935 se jeho složení rozšířilo o další pěší rotu a rotu doprovodných zbraní, složenou z minometné čety a kanonové čety. Současně u kulometné roty vznikla četa velkých kulometů proti letadlům. Od 1.10.1936 byla do složení uvedené roty zařazena druhá kanonová četa, zatímco četa VKPL byla z jejího složení vyjmuta a rozšířena na rotu VKPL. K témuž datu proběhla motorizace praporu. Během mobilizace v září 1938 vznikl jako "B" útvar Instrukční prapor 2. Společně s mírovým Instrukčním praporem (po dobu existence svého dvojčete nesl číslo 1) byly oba útvary zařazeny do složení motorizované brigády 1. rychlé divize. Prapor svoji činnost ukončil dnem 31.7.1939.

Zdroj http://www.fronta.cz

litrfree...jojo bude to tak ale výcvik prodělali v Nigérii u Kuby(Jakuba) :-D

Pěkné kousky, límcové značení IP jsem v nálezech ještě neviděl, 1 Kobo super ;-)

Paráda jako vždy.

Bodík :-D

Palec taky za suprfotky ;-)

Parádní, jak jinak :-) Jo, cesta v pohodě, naštěstí měl náhradní boty :-D

No jo, ty si asi nikdy nešlápnul do obřího hovna :-D Nálezy pěkný a ta límcovka je zajímavá, dobrej kop ;-)

Moc pěkný a zajímavá poslední fotka, pěkná příroda :-D.

Pilot...šlápnul,ale nerochňal jsem se v něm hodinu :-D,a nepodezíral ostatní ,kdo se z těch dosahů posral :-D :-P ;-)

Pekny kousky chlape je to jak jinak za palec jasnej.Jinak to foto krajiny krasa velebnosti. ;-) :-D

Mambo,nálezy ,jak jinak super. 8-) ;-)

Pěkný ;-)

Už se ti to krátí a pojedeš od 1/2012 ;-)

dlouho tady čučim na tvý fotky...ale tahle...za tři palce...

Nálezy pěkný, poslední fotka super :-O :-)

nálezy pěkné.. to ostatní na zasmátí také dobré :-D :-D

Fotky parádní kobo mám taky.
Škoda že jsem dnes musel do práce :-) :-)

Pěkný to máš ;-)snad nám to počasí tady v polabí ještě nějakou chvilku vydrží,že?? :-D :-D

Pěkné nálezy aj komentáře :-D

Moc pěkné. ;-)

Klobouk dolu a palec nahoru :-O :-) :-D

Fajnovní to kousky. ;-) :-)

opět nádherka, supr foto ;-)

Nemůžu jinak,opět palec,máš to luxusní ;-)

Pěkný. :-)

pěkný to máš :-P

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na tomto webu účet, zaregistrujte se.

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky

Nahoru