Moc hezký, také už jsem viděl, ale nevím.
No, pokud by někoho zajímal můj názor, tak bych dle zpracování se přikláněl k modnímu, v tomto případě možná i k livrej knoflíku z 18. spíše 19.století.Nemusel mít přímo funkci knoflíku, ale mohl sloužit jako ozdoba, nikoliv pečetítko.
Podotýkám, že je to jen můj osobní, ničím nepodložený názor a může být klidně zcestný.Třeba bude Pan Heřman vědět víc.
Prosím pomoc s určením
najprv som myslel že sa jedná o pečatidlo , ale asi to bude knoflík je dosť tažký až 30g váží... či sa jedná o závažie ? dakujem
Artifact category
Identified category: | |
---|---|
User feedback: | Brass (3 názory), Buttons (2 názory) : Brass, GATTO: Buttons, bublak: Brass, R67: Buttons, : Brass |
Log in and help identify this find.
Photo
Post
Knoflík se používal na livreji, která měla šňůry. Jiný knoflík by se tam zapnout nedal. Mám s těmi samými písmeny, ale do dnes jsem nezjistil, komu to patřilo.
ejjj ked ani pán jezero nevie čo to je za knoflík to ho možem rovno aj zakopať a čo tá váha 30g? nie je to na knoflík trošku vela ? a dakujem za pomoc
Zkus prosím napsat lokalitu nálezu, třeba to v budoucnu pomůže.
Je to knoflík soukromé rakousko-uherské dráhy.
K.k. Privilegovaná Rakousko-Uherská společnost státních drah, německy k.ú. k. privilegierte österreichische Staatseisenbahn-Gesellschaft (StEG), maďarsky: Čs. k. szab. Osztrák-Magyar Államvasúttársaság (ÁVT (OÁVT) - od 1.1.1883 OMÁV) byla soukromá železniční společnost s trasami v obou polovinách říše v Rakousko-Uhersku.