Krásnej kousek a návrat do mládí, měli jsme ho Myslím, že by ho v tomto stavu ocenil i mnohý veteránista...
Embé 1000
Nedávný lesokop z příkopu u lesní cesty.Embéčko vyráběly v Embéslavi v letech 1964-1969 v různých verzích,prodávalo se za zhruba 45000 Kčs.Mírně poškozený,ale origoš. 160/23 mm.Díky za zařazení...
Artifact category
Identified category: | |
---|---|
User feedback: | Car manufacturers' badges (3 názory), Auto-Moto (1 názor), Auto/moto (1 názor), Car manufacturers' badges (1 názor), company labels and markings (1 názor) Hehous: Car manufacturers' badges, kocka1963: company labels and markings, tony52: Auto/moto, Opin: Car manufacturers' badges, oisean: Car manufacturers' badges, Lukas87: Car manufacturers' badges, Singer: Auto-Moto |
Log in and help identify this find.
Photo
Circumstances of the finding
State of soil: | Damp |
---|---|
Depth of the finding: | 10 cm |
Post
👍🙂😁
Hele,embucho. Měl jsem ho jako první auto,zděděné po otci. Nedám na něj dopustit. Motor vzadu,zadní náhon,ve sněhu a blátě projelo hodně. Kdyby to tak člověk věděl a nedával to do šrotu ,tak jsem dneska v balíku 👍👍😁
Palec dávám určitě 😸
Super dneska jsem jedno potkat celý bylo jako kdyby zrovna sjelo z linky nádherný kousek 👍🙂
V celosvětovém měřítku socialistický šrot.Ale jako vzpomínka na mládí dobrý 👍
Díky,taky mě takhle mladej nález potěšil.🙂
Tom
Já vím,v zimě v tom byla zima,v létě hic , když si dal do kufru vpředu pytel brambor ta se to nedalo řídit,pokud nebyl sytič na táhlo ale na pružinu tak nevypínal,věčně utržený lanko na zadní haupnu a tak dàl,a tak dál. Ale přesto supr auto.,A proč? Důvod si napsal zcela správně sám.🫣🫢🤫😸😸😸👍
Taky sem v tom jezdil do hospody
Mám rád starý auta.
Zážitkový vůz.😀
Dost jsme jich jako kluci sešrotovali. 🤦♂️
Skvělý bylo, když se ti v rychlosti otevřela haupna.
Cesta do Jugošky byla taky výživná.
První auto rodičů. Jednou z něj před barákem vychcala brzdovka a přišlo se na to až když jsme jeli plně naložení na chalupu. Valili jsme si to bez brzd z kopečka po vedlejší rovnou na hlavní (Patočkova), tak to táta zastavil bokem o zeď. Jojo, vzpomínky.
Klasika, jak zněl dobový překlad - tisíc Malých Bolestí....
jezdil jsem stovkou a maximálně stovkou, v zimě na palubovku hřbitovní svíčky, aby se s tím v mrazu vůbec dalo jet
- měl jsem i 110R, na tom jsem si udělal úúplně všechno, od náprav po motor, dnes tak akorát nafoukám na autě kola
Měl jsem 110sítku, koupil jsem dobře, měla najeto asi 30tis. Takže jsem pojezdil a prodal dříve, než byla nutná generálka motoru....
Čtu si vás,hezky se to rozjelo,to se mě líbí. Já se embéčkem jen několikrát svezl se sousedem, dávno. ..a nedávno viděl veterána, že voči přecházely...
Tak jooo V tisícovce jsem se učil řídit. Kluci někde splašili za pár babek káru, co neměla brzdy. ŽÁDNÉ BRZDY. Brzdilo se nohama - otevřít dveře, nohy ven a podřazovat až na zpátečku. Vůle ve volantu půl otáčky. Taky pekelné. A pod koberečkama byly čistící rošty, ukradené před panelákama na sídlišti. Krásně se koukalo, jak pod autem ubíhá asfalt....
s tím řízením - byla tam převodka řízení, žádnej posilovač, takže to šlo celkem ztuha, dalo se tomu pomoct takovým přítlačným šroubem, kerej byl hodně blbě přístupnej v podlaze pod volantem, když se to povolilo, šlo to sice lehčejc, ale zase byla vůle ve volantu, hřeben měla až řada 120, 105
- jízdní vlastnosti hrozný, netopilo to, nejelo to, ale svezl bych se v tom - a poté hned vrátil
To já měl 100ku, omlazený typ. Volant jako kráva, vůle řížení, brzdy na 3tí našlápnutí trochu zpomalily,
vody to žralo víc než benzínu.
Ale dalo se tom všechno rozebrat a zase složit. Blatník byl na šroubech a dal i pozinkovat.
Měl jsem tam kazeťák ale připojený na nějaký drát a hrálo tak rychle jak jsem jel. Normálně se
daly Depešáci poslouchat při cca 70km/h, při vyšší rychlosti to bylo jako techno.
Pěkný svědectví,doktore...🙂