Asi štítek z motoru na tank myslím Tiger

Jakožto za druhý světový byl ke konci války nejlepší na světě tank s názvem Tiger tak tank t 34 neměl vůbec šanci.
Bohužel Německo nemělo tolik tanku, proto prohrály na celé čáře, Rusko sice mělo tanky do kulatá aby střela uklouzla po kopuli ale ne vždycky tomu bylo tak, většinou Tiger na 100 💯 procent zasáhl t 34 na 2 rány, zatím co t 34 neměl šanci zasáhnou tyger protože měl oproti t 34 siln pancíř tak nešel prostřelit ani letadlovou bombou. Četl jsem to v muzeu v Praze a v Rumunsku. Proto je to český štítek z německého Tanka a to mi nikdo nevezme

Artifact category

Identified category:
User feedback: company labels and markings (5 názorů), New Age (1 názor) Opin: company labels and markings, Najduvse: company labels and markings, Tom78: company labels and markings, jelda80: company labels and markings, nikamov: company labels and markings, Mikel.03: New Age

Log in and help identify this find.

Photo

Asi štítek z motoru na tank myslím Tiger
Asi štítek z motoru na tank myslím Tiger
Asi štítek z motoru na tank myslím Tiger
5 votes
5 votes
viewed:
3395x,
comments:
35,
finder:
kolomander kolomander
photographed:
16 October 2023,
loaded:
16 October 2023

Post

A ten štítek byl u Maybachu vlevo dole na opačný straně
https://www.super-hobby.cz/zdjecia/8/5/2/2867_rd.jpg

to je z elektrotanku Křižík :-D To nemůžeš myslet vážně :-D

Hezky jsi nám popsal tanky , ale ten štítek je z nějaké transmise :-) .

https://najd.cz/projekty/images/transmise/m2.jpg

Leda že by už v té době byl Maybach elektrický :-D :-D :-D

A ještě něco málo ke Křižíkovi , jeho zadlužená firma upadla do krachu 1917 , to se po evropě zrovna proháněli max tak Anglické Mark V ,Francouzské Renault FT-17 a nebo německé A7V :-D :-D :-D

:-D1,1Kw,to by se ani nehnul. :-DAle štítek je to pěknej,mám jich +-velkou hromadu ;-)

to za sebou ten tank tahal prodlužku, nebo si vezl vlastní agregát? :-O :-D

https://www.youtube.com/watch?v=nPDgZzTp3GI

;-)ale na výbrer byl opravdu i prototyp,kde by pojezd byl na elektromotory,myslím že to měl porše,ale na předváděčce mu to zhořelo. :-)

tiger měl cca 515kW , ale třeba to používali na stěrače :-D :-D :-D :-D

o:-) o:-) o:-)

Klucííí , nevíte kde zmizela ta kolomanderova klika z tigra ??

:-) :-) :-)

Taky mám doma pěknou mosaznou kliku. Ale ze dveří to nebude, z Tigra taky né 😁
Možná z auta nebo kočáru...
Mám ju sem dát ? 😁

Ale ten tygr na elektriku je náhodou podle skutečnosti stejně jako Avatar a princezna jasněnka

Tak pokusy s elektrickým pohonem už tu byl , ale to byla první válka :-) :-)

francouzský tank nesl označení St. Chamond. Byl nepovedený, se slabým motorem, ale měl novinku – pohon obstarával elektromotor.

Ferda Porschů byl specialista na benzinoelektrické pohony u tanků. Jeho návrh Tigeru s tímto pohonem
neprošel, ale měli 95 podvozků, tak vyrobili stíhač tanků Ferdinand. Měl dva benzinové motory na výrobu elektřiny a pásy poháněly elektromotory.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_(st%C3%ADha%C4%8D_tank%C5%AF)

A Ferda s Frantou spolu chlastali v Liberci na lyžovačce a domluvili dodávky eletroinstalace do mašin.
No a němci pak prohráli, protože technici nerozuměli tomuto štítku v češtině a montovali to blbě.
Tudíž je to velmi vzácný artefakt a ojedinělý důkaz českého odboje proti němcům.

:-D :-D :-D :-D

Ty vole tak ta diskuze je fakt výživná :-D :-D :-D :-D :-D :-D

:-D

Tohle vypadá na Maus :-D :-D :-D

Spíš Miki-Maus :-D

Pozor ještě by to mohl být Křížík -Maus :-D , ten měl na střeše místo kanónu světelnou fontánu a střílel žárovky :-D :-D

odpověď z Panzerwagenmusea Münster:
Děkujeme za krásné upozornění.
Pohon panzerkampfwagen pomocí elektromotor umožňující pohyb šneků byl projektován opravdu u projektu Maus.
Jako vhodný elektromotor ke zkouškám byl zvolen motor f.Kreuzen,deponovaný in der Fabrik Skoda-Wolkswagen v Pilsen.
Je-li artefakt umožněný k zabavení vyslovujeme interest.
S pozdravem dr. Walter Kraftwerk

Ale jak jste se krásně rozjeli :-D Když se člověk potřebuje pobavit, ví, kam zajít si něco přečíst :-D

Je to na tuty Maus. Pohánělo to jednotku klimatizace. Bohužel do sériové výroby nešel, tak to Křižík vzteky házel po polích. Krásně to plachtilo. :-D

Když jsem to četl strašně jsem se nasmál.

Jóóó hóóodně mědi ve vynutí, dóóóbry motor, moc těžká, hóóódně litina dobrá na kšeft. :-D :-D :-D

je tam rok 1430 - to asi tanky ještě nejezdily??

Rotor, stator, traktor zetor... kdo to tam má tak špinavé pazoury a špínu za špatně udržovaným nehtem? :-D
Pánové, myslete trohu na tu prezentaci. :-D :-D :-D

Pro Luka slavná citace "V 15. storoči som taky nebol majorom a terazky hej " :-D

:-D :-D

Taky jsem se zasmál tomu aby tank dával napětí 380-220V. :-) :-)

ono záleželo, jestli se to přeplo na palubovce do trojúhelníku, nebo čtverce ;-)

To dává protitank. Všechno je to propojené kabelem a jeden tank má šnorchl. Takové perpetum mobille. :-D
Je to takový elektromobil uvedený do praxe před vznikem evropské unie. :-D :-D :-D
Ten napájecí kabel v případe selhání stroje působí zároveň jako záchranné lano. :-D

Kluci všichni jste vedle...ten tank mel na sobě solární panely a byl určen v boji v africe protoze tam hodně sviti slunce a bojovalo se jen prez den teda pokud to slunce svitilo jinak bylo vyhlášeno příměří...

o:-) o:-) o:-)

Add post

You must subscribe to post. If you do not have an account on this site yet, sign up.

↑ Back to top + See more

Back to top