Embé 1000

Nedávný lesokop z příkopu u lesní cesty.Embéčko vyráběly v Embéslavi v letech 1964-1969 v různých verzích,prodávalo se za zhruba 45000 Kčs.Mírně poškozený,ale origoš. 160/23 mm.Díky za zařazení...

Kategorie artefaktu

Identifikovaná kategorie:
Názory uživatelů: Znaky výrobců automobilů (3 názory), Auto-Moto (1 názor), Auto/moto (1 názor), Znaky výrobců automobilů (1 názor), firemní štítky a označení (1 názor) Hehous: Znaky výrobců automobilů, kocka1963: firemní štítky a označení, tony52: Auto/moto, Opin: Znaky výrobců automobilů, oisean: Znaky výrobců automobilů, Lukas87: Znaky výrobců automobilů, Singer: Auto-Moto

Přihlaste se a pomozte určit tento nález.

Fotografie

Embé 1000
Embé 1000
Embé 1000

Okolnosti nálezu

Stav půdy:Vlhká
Hloubka nálezu:10 cm
9 hlasů
9 hlasů
zobrazeno:
328x,
komentářů:
20,
nálezce:
cutora cutora
vyfotografováno:
Neděle 14:12,
vloženo:
Neděle 14:48

Komentáře

Krásnej kousek a návrat do mládí, měli jsme ho :-) Myslím, že by ho v tomto stavu ocenil i mnohý veteránista...

👍🙂😁

Hele,embucho. Měl jsem ho jako první auto,zděděné po otci. Nedám na něj dopustit. Motor vzadu,zadní náhon,ve sněhu a blátě projelo hodně. Kdyby to tak člověk věděl a nedával to do šrotu ,tak jsem dneska v balíku 👍👍😁
Palec dávám určitě 😸

Super dneska jsem jedno potkat celý bylo jako kdyby zrovna sjelo z linky nádherný kousek 👍🙂

V celosvětovém měřítku socialistický šrot.Ale jako vzpomínka na mládí dobrý 👍

Díky,taky mě takhle mladej nález potěšil.🙂

Tom
Já vím,v zimě v tom byla zima,v létě hic , když si dal do kufru vpředu pytel brambor ta se to nedalo řídit,pokud nebyl sytič na táhlo ale na pružinu tak nevypínal,věčně utržený lanko na zadní haupnu a tak dàl,a tak dál. Ale přesto supr auto.,A proč? Důvod si napsal zcela správně sám.🫣🫢🤫😸😸😸👍

Taky sem v tom jezdil do hospody :-D

Mám rád starý auta.

Zážitkový vůz.😀

Dost jsme jich jako kluci sešrotovali. 🤦‍♂️
Skvělý bylo, když se ti v rychlosti otevřela haupna.
Cesta do Jugošky byla taky výživná. :-D

První auto rodičů. Jednou z něj před barákem vychcala brzdovka a přišlo se na to až když jsme jeli plně naložení na chalupu. Valili jsme si to bez brzd z kopečka po vedlejší rovnou na hlavní (Patočkova), tak to táta zastavil bokem o zeď. :-) Jojo, vzpomínky. ;-)

Klasika, jak zněl dobový překlad - tisíc Malých Bolestí.... :-D :-D

jezdil jsem stovkou a maximálně stovkou, v zimě na palubovku hřbitovní svíčky, aby se s tím v mrazu vůbec dalo jet :-D
- měl jsem i 110R, na tom jsem si udělal úúplně všechno, od náprav po motor, dnes tak akorát nafoukám na autě kola

Měl jsem 110sítku, koupil jsem dobře, měla najeto asi 30tis. Takže jsem pojezdil a prodal dříve, než byla nutná generálka motoru.... :-D

Čtu si vás,hezky se to rozjelo,to se mě líbí. Já se embéčkem jen několikrát svezl se sousedem, dávno. ..a nedávno viděl veterána, že voči přecházely...

Tak jooo ;-) V tisícovce jsem se učil řídit. Kluci někde splašili za pár babek káru, co neměla brzdy. ŽÁDNÉ BRZDY. Brzdilo se nohama - otevřít dveře, nohy ven a podřazovat až na zpátečku. Vůle ve volantu půl otáčky. Taky pekelné. A pod koberečkama byly čistící rošty, ukradené před panelákama na sídlišti. Krásně se koukalo, jak pod autem ubíhá asfalt.... :-D :-D

s tím řízením - byla tam převodka řízení, žádnej posilovač, takže to šlo celkem ztuha, dalo se tomu pomoct takovým přítlačným šroubem, kerej byl hodně blbě přístupnej v podlaze pod volantem, když se to povolilo, šlo to sice lehčejc, ale zase byla vůle ve volantu, hřeben měla až řada 120, 105
- jízdní vlastnosti hrozný, netopilo to, nejelo to, ale svezl bych se v tom - a poté hned vrátil :-D

To já měl 100ku, omlazený typ. Volant jako kráva, vůle řížení, brzdy na 3tí našlápnutí trochu zpomalily,
vody to žralo víc než benzínu.
Ale dalo se tom všechno rozebrat a zase složit. Blatník byl na šroubech a dal i pozinkovat.
Měl jsem tam kazeťák ale připojený na nějaký drát a hrálo tak rychle jak jsem jel. Normálně se
daly Depešáci poslouchat při cca 70km/h, při vyšší rychlosti to bylo jako techno. :-D :-D :-D

Pěkný svědectví,doktore...🙂

:-D :-D

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na tomto webu účet, zaregistrujte se.

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky

Nahoru